POLITICA DE RETUR

Conditii generale care se aplica tuturor produselor:
Vrem ca toti clientii noastri sa fie multumiti astfel ca, poti returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica sau juridica. Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit (produsele trebuie sa fie nepurtate).

Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate. Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.

Cand il returnezi, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit, nepurtat, fara pete, zgarieturi, defectiuni. Este necesar sa fie insotit de eticheta initiala, intacta, in ambalajul original, care contine codul de identificare al articolului.

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau acesta este listat cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau informatiile despre produs primite de la furnizor sunt incorecte acesta va fi inlocuit cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris catre ADONI GOLD COM SRL (www.time-square.ro) in termen de 30 zile de la primire. In cazul in care nu este posibila inlocuirea Bunului cu altul, se va returna contravaloarea Bunului.

Avand in vedere ca, majoritatea bunurilor comercializate sunt fragile, va rugam sa aveti mare grija atunci cand le ambalati in vederea returnarii. Ambalajul folosit trebuie sa fie unul corespunzator in raport cu tipul de bun expediat. Coletele, trimise de client in vederea returnarii produselor, ce nu corespund din punct de vedere estetic (cutie deformata care poate conduce la deteriorarea bunului) vor fi refuzate de vanzator. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Va uram spor la cumparaturi!